torsdag den 26. januar 2012

Whats going on? 

Lige i tiden svinger mit humør rigtig meget. Den ene dag er jeg i super godt humør, den næste dag er jeg skide træt og sur, og den tredje dag er jeg enormt ked af det. - Jeg hader det! Humørsvingninger burde bare dø! ... 

Jeg har en veninde, som står mig meget nært, og det har hun gjort siden vi startede i nulte klasse. Men nu er det som om, at jeg bare er en brik i hendes spil, og at hun bare bruger mig. 
Hun kommer kun når der er negative ting at fortælle, og hun hakker altid ned på mig - feeeeedt. not! 
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, for inderst inde betyder hun for meget til, at jeg bare kan give slip på hende. 
Og når hun så fortæller, at hele hendes verden bare falder sammen i tiden, kan man ikke rigtigt få sig til at droppe hende.

I skolen går det stille og roligt, fint som det plejer at gøre.
Vi skal fremlægge dansk projekt imorgen, hvor emnet er reklamer. Vi har valgt, at lave en "ok-reklame" ligesom dem i tvet, med lokalsporten - hvor vores sport er badminton, og at vi støtter med bageren og ikke ok-tankerne.
På mandag skal vi fremlægge tyske synopser, det er jeg dælme spændt på! Det skal nok blive spændene, og godt.

Nu vil jeg sige godnat herfra, efter snart at have brugt to timer på, at redigere i bloggens udseende og indlæg - feedt liv! Men jeg er blevet godt tilfreds med udseendet nu. 
Jeg har været halv-syg den sidste halvanden uges tid nu, med ondt i halsen og forkølelse, nu valgte det så at blive værre i går, så jeg håber på det bedste imorgen! - Jeg hader at være syg!

Godnat og sov godt. Møsh herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar