mandag den 30. januar 2012

Udseende og overskrift 


Jeg har siddet hele dagen og kigget på andres flotte blogge, for at finde lidt inspiration til min egen. 


Jeg er ikke helt tilfreds med bloggens udseende, syntes der mangler et eller andet, eller noget skal fjernes. Men jeg ved ikke hvad. 


Min overskrift passer ikke helt ind til indlæggene, og jeg vil gerne have en ny. En lidt mere personlig en, selvfølgelig med mening og spændning i. 


Har I nogle forslag til udseende eller overskriften, så læg gerne en kommentar! TAK! (-: 

5 kommentarer:

  1. Flotte billeder, er fastlæser om et øjeblik. :-)

    drippingdrops.blogspot.com

    Der er ikke så mange indlæg nu, men det ville være fantastisk hvis du blev fastlæser eller kommenterede et indlæg. :-)

    SvarSlet
  2. måske nogle flere farver, ved ikke?:-)
    men kig forbi min blog, så kunne vi måske følges, følger dig nu:*
    http://rollingraindrops.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Jeg synes din blog er rigtig spændende! Du kunne måske bare ændre headeren? Så ville det være perfekt!

    SvarSlet
  4. Er enig med Emma!:) Kig forbi min fotoblog: www.abitofmebyanna.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Jeg kunne nok godt bruge nogle flere billeder? I siden eller i toppen?
    Ellers forsøg at gør bloggen bredere, større format er altid godt :)
    http://thescreenisus.blogspot.dk/

    SvarSlet